Skrivet av Emelie

Emelie ( http://emiiiiiiily.blogg.se ) valde att svara här hos oss,
eftersom vi fått in mail om att hon är en oseriös köpare.

_______________

Jag vill bara säga till muki att jag skulle göra om min kommentarsfält med att lägga till en bild. Men det blev fel och jag hade inte kvar kodmallarna..så en kodmall försvann (arhive) och du trodde jag tog bort den för att jag ville .. men absolut inte.. Och när jag skulle få tag på dig hade du tagit bort mig från msn. (Jag fick inte tag på dig. )Eller blockat så då kunde jag inte be om den för jag tror att du var arg på mig för att jag tog bort den. Men så var det inte.

Så vidare till Elin jag skulle ju få köpa en design av dig. Det tog tid med bet men du fick dom Så jag fattade var problemet var där. 20 kr skickade jag i ett kuvert till dig. Och det vet jag. För när dom kom skulle du blocka mig..ja det gjorde du. Så allt är klart där. Jenny_ när jag såg din blogg med gratis designerna blev jag glad över dom för att dom var snygga. Men jag vann ju en design från dig. Och den använde jag. Och så lade du ut en ny. Och du frågade om jag ville köpa den för hundra när jag vill ha den.

Jag skulle sätta in pengarna den 20. Mn när Elin sa att jag var en oseriös person. Och du skrev tack elr ngt liknande till henne.. Då sjönk jag ner totalt. För du trodde mer på henne än på mig. Jag gav ju Elins pengar. Jag strunade inte i dom. LÅNG tid tog det. Och Elin hade rätt att bli arg på mig. Det är jag medveten om men hon fick dom. Jag ber om ursäkt,om detta! Jag vet jag har gjort fel.

Och designare..när ni ser det här kommentaren så vill ni nog inte ge mig er design.
Jag får ta gratis designer ist isf


Ha det bra! Ni som äger denna blogg..lägg inte ner den. Men min blogg läggs ner för då slipper det bli såhär.

2010-01-24 @ 10:58:35
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/

1 kommentarer

2010-01-24 @ 14:47:38
Oseriösa köpare


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för att ni publicerade det:)

Nu slipper ni mig nu när jag lagt ner bloggen. Har gjort många arga och besvikna..FÖRLÅT! till er alla.

2010-01-24 @ 18:20:06

Namn:


E-postadress: (bara för designscam)


URL:


Kommentar: