Beställning av hel bloggdesign

http://christelina.blogg.se

Carolina Pizarro
, med mail adress [email protected]m beställde en personlig bloggdesign av mig, och sa till EFTER designen var färdig att hon inte kunde betala förrän den 20:e när hon fick pengar. För hon blivit bestulen? Ok ok..  ( hur man nu kan komma i EFTERHAND när något är klart och säga detta ).

Dessutom var hon väldigt otrevlig i sitt sista mail, som någonsin hördes av henne:
(frågade om hon inte visste om att hon "blivit bestulen")

Absolut jag visste om det men jag e lite tankspridd så jag tänkte inte på det, sen tyckte jag att det gick väldigt fort när du fixa med det, så jag tror inte att du har hållt på i flera timmar du kan ju detta,sen tycker jag faktist att du inte e sådär himla trevlig, för du tar ju betalt för detta och så länge betalar något så måste man vara nöjd med det man får och igår blev jag inte nöjd med det du visa det kändes mera som om du gjorde det så fort du kunde och jag kände mig stressad och så ska mán inte behöva känna sig eller?

du gör mig en tjänst att fixa min blogg men jag betalar dig, jag har haft pengar men tyvärr blev jag bestulen och i önödan har du väl inte suttit och fixat detta eftersom det e bara att spara det och då har du den färdig! Kan du spara den så gör det så lägger jag in pengar så fort jag har det.



Hon är helt ute o cyklar att jag var otrevlig, jag gjorde som jag TRODDE hon ville ha, och ändrade direkt när hon sa till, tills hon sa hon blev nöjd. Man kan inte direkt veta vad någon gillar/inte gillar som man inte känner?
Givetvis kom ingen betalning, och inga svar på mina mail heller.
Varning för denna oseriösa köpare.



1 kommentarer

2010-04-18 @ 10:49:29
Oseriösa köpare


Kommentarer
Postat av: bloggcandy ©bloggdesign till dej

enkel fb sökning så hittar man hennes blogg

http://christelina.blogg.se/

2010-05-02 @ 22:46:31
URL: http://bloggcandy.com

Namn:


E-postadress: (bara för designscam)


URL:


Kommentar: