Beställning av hel bloggdesign

Precis som många andra är detta tyvärr något även jag råkat ut för.
Nu senast för ungefär två veckor sedan.

En kille, Joakim, mailade och berättade att han skulle till thailand som reseledare och därför ville ha en bloggdesign.
Han skickade bilder på bloggar så att jag skulle få lite inspiration. Jag gjorde en mycket avancerad design och jag satt säkert i en vecka och pysslade med den. Under tiden mailar jag honom lite då och då så att han ändå har lite koll på hur det går och hur den utformades. Han gillade den.

Jag gjorde klart det sista och mailade honom och berättade att jag var klar. Och fick inget svar.
Jag mailade flera gånger, men fick ändå inget svar. Till slut togs bloggen han tänkt använda sig utav bort.

Det som gör mig mest ledsen är all den tid jag lagt ner som jag kunde lägga på någon annan. Folk förstår inte hur mycket jobb som ligger bakom en design, och det är verkligen något som irriterar mig..



Update 2009-10-22

Fy fan för Joakim på såkallade http://jarolma.blogg.se för han gjorde samma sak mot mig....jag satt och gjorde en hel design åt honom för sin reseledare blogg också gratis.
Han och jag hade också jätte mycket mail kontakt och han klöddade hela tiden med nya saker han ville ha in i designen.
För några veckor sedan skulle jag gå in och titta på hans blogg eftersom jag visste att den skulle vara igång då......och vad hade han gjort....jo tagit bort bloggen!!!!!!
Jag blev så förbannad.....han gör visst detta mot många.
Skulle inte förvåna mig om han säljer designerna hemligt någon stanns :(

Tycker verkligen det ska varnas för honom!!!

0 kommentarer

2009-10-20 @ 18:12:49
Oseriösa köpare


Kommentarer

Namn:


E-postadress: (bara för designscam)


URL:


Kommentar: